dinsdag 22 november 2011

No guts no glory

beginning of IPPYS

Al jaren borrelt het in me om voor mezelf te beginnen, maar iedere keer had ik een prima excuus om het niet te doen: 'het komt nu niet goed uit....ik heb mijn handen al vol....durf ik wel zo'n grote stap te maken?'....en-ga-zo-maar-door. Vervolgens pakte ik de dagelijkse gang van zaken weer op en al mijn creatieve ideeën verdwenen in een laatje.

Tot op dit jaar! Weer zat mijn hoofd vol met creaties, maar deze keer was het anders. Ik dacht: 'Als ik het nu niet doe, dan komt het er nooit meer van! En ik wil mezelf later niet verwijten dat ik nooit -the guts- heb gehad om het wel te doen'.

Het kan me nu niet meer schelen of het niet goed uitkomt, of ik mijn handen al vol heb. Enuhh.. die grote stap durf ik nu best te maken. Ik dacht: 'Ingmar, no guts no glory!' En zo ontstaat het begin van iets moois.

Iets moois wat IPPYS woondeco wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten