zaterdag 26 november 2011

IPPYS woondeco gaat live

de première


Vandaag wordt een spannende dag want IPPYS woondeco gaat live. Na een gedegen voorbereiding ben ik eindelijk zover. Nog niet alles is af, maar vandaag ga ik de woonwebwinkel vrij geven op het wereld wijde web.

Vandaag informeer ik alleen een kleine groep vrienden en familie. De naamsbekendheid ga ik langzaam opbouwen (eerst maar eens uitvinden hoe het allemaal werkt in het echt:-).

Maar toch......gewoon het idee dat mijn woonwebsite toegankelijk is voor iedereen maakt me een beetje zenuwachtig. Zelf ben ik ontzettend trots op het resultaat en ik realiseer me dat er nog een flinke weg te gaan is om succesvol te worden.

Het begin is er. Nu is het wachten op de eerste bestelling.

www.ippyswoondeco.nl

PS. de opening van IPPYS woondeco draag ik in memorie op aan mijn moeder die vandaag precies 7 jaar geleden is overleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten