donderdag 24 november 2011

IPPY en reclame

heel Nederland loopt met IPPY tassen

Met alleen een mooie woonwebwinkel kom je er tegenwoordig niet. Dit zet mij ertoe aan om na te denken over reclame en promotie voor IPPYS woondeco. Na wat fantaseren kwam ik uit op het volgende....
Het zou fantastisch zijn als heel Nederland met IPPY shoppers rondloopt. Een soort van wandelende reclame voor mijn woonwebwinkel. Een tas om boodschappen in te stoppen, mee naar het strand te nemen, als zwemtas te gebruiken of mee te nemen bij een logeerpartij.

Dit bracht me op het idee om een IPPY shopper te laten maken! Door een tip van een kennis (bedankt Charles) is mijn wens op dit moment (via Wim) in China terecht gekomen. Daar wordt (door de Chinese assistente Xu) onderzocht wat de mogelijkheden zijn.


Succes Xu en ik hoop snel iets positiefs te vernemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten