dinsdag 22 november 2011

Internetgodinnen

in 10 stappen een webshop starten, auteur Susan Eikelenstam

Om mijn creaties om te zetten in concrete daden heb ik het boek 'Internetgodinnen' van Susan Eikelenstam aangeschaft en doorgelezen.- Susan hierbij bedankt voor al je praktische tips-. In dit boek staat stap-voor-stap beschreven hoe je een webshop start. En vertellen internetgodinnen (vrouwen die hun sporen in webshopland ruimschoots hebben verdiend) hoe hun webshop succesvol werd. Hoera voor deze ambitieuze dames.... Ik kijk tegen ze op en hoop ooit mijn naam aan de lijst van internetgodinnen te mogen toevoegen.

(je moet je ambities hoog houden vind ik:-).




De internetgodinnen op een rij:
Simone van Trojen van LaDress.com
Tineke Sluiter Orangebag.nl
Natasja en Marije van Flavourites.nl
Fleur Kriegsman Hipvoordeheb.nl
Claudia Willemsen Kleertjes.com
Marianne van Leeuwen netalsindefilm.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten