dinsdag 22 november 2011

Een hoofd vol ideeën

omzetten naar concrete uitvoering

Een eigen webshop, waar ik mooie woondecoratie ga verkopen. Niet duur en exclusief, maar betaalbaar en voor een breed publiek toegankelijk. Daarom ga ik drie woonstijlen verkopen. Want niet iedere smaak is hetzelfde. En over smaak valt niet te twisten:-)!

De woonstijlen die ik voer zijn:
Nordic Moods : mooi in zijn eenvoud, veel wittinten en kleur in accenten
World of colours : een mix van kleur zorg voor een vrolijk bont interieur
Down to earth : stoer en sober, moderne minimalistische vormgeving

Maar er is meer.... Ik wil mijn klanten ook stimuleren tot creativiteit. Ik wil ze laten zien hoe je met een paar kleine veranderingen in je woning een nieuwe sfeer neerzet, de seizoenen wisselt. Ik wil hen inspireren! Dus een nieuwsbrief (e-zine) voor inspiratie mag niet missen bij mijn webshop. En een blog voor een kijkje achter de schermen van IPPYS woondeco moet er ook komen. Kortom, ideeën genoeg in mijn hoofd. En nu moet ik deze gaan omzetten in concrete daden. Maar waar te beginnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten