dinsdag 22 november 2011

Broste Copenhagen

mijn eerste Scandinavische merk inkopen

Nu ik ondernemer ben, kan ik mijn assortiment gaan inkopen. Maar waar te beginnen? Ik kwam uit bij Tica. Dit is een cash-and-carry groothandel waar veel exposanten hun producten verkopen aan retailers. Via Tica kwam ik bij merken die me aanspraken. En deze ben ik gaan benaderen.

Voor de 'world of colours' was het assortiment zo ingekocht en voor de 'down to earth'-lijn ook. Maar voor de 'nordic moods' viel het tegen. Nederland heeft een overvloed aan bekende Scandinavische merken en de meeste nemen geen retailers meer aan.

Totdat ik het merk Broste Copenhagen ontdekte (www.brostecopenhagen.com). Ik was meteen verkocht. Wat een mooie spullen!!! En er zijn in Nederland nog maar weinig webwinkels die dit merk ook ontdekt hebben. Ik vond alle producten mooi en het was nog moeilijk om de juiste producten voor mijn webwinkel te kiezen.

Hieronder volg alvast een sneak preview van Broste producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten