zaterdag 14 januari 2012

Broste kaarsen met stip op 1

je hebt kaarsen en je hebt kaarsen

Het is altijd goed om je eigen woondecoratie te testen. Daarom probeerde ik laatst een witte stompkaars van Broste uit van € 6,95. Zo'n formaat waar je in de winkel  3,95 voor betaalt. Deze Broste kaars is bijna een 1 x zo duur, maar gaat daarentegen ook veel langer mee!

En dat heb ik ervaren..... Naast dat deze kaars er mooi uitziet met zijn gevlamde patroon, gaat hij niet druppelen en geeft wel liefst 35 branduren licht. Daar waar de kaars uit de winkel allang is opgebrand, zorgt deze kaars nog avonden lang voor een prachtige warme vlam.

Ik zet de kaarsen van Broste met stip op nummer 1 en koop vanaf nu geen kaarsen meer in de winkel (waar je stiekem dus meer voor betaalt). En omdat ik helemaal om ben, ga ik mijn kaarsencollectie in het voorjaar uitbreiden met nieuwe Broste kaarsen.

Er komen:
* zwarte boomstamkaarsen in drie formaten (7x10 7x14,5 en 7x20 cm)
* witte kandelaar kaarsen (lekker basic en onmisbaar in ieder huishouden)
* een collectie prachtige bloemen drijfkaarsen in vrolijke kleuren

en natuurlijk blijven de gevlamde kaarsen gewoon in het assortiment van IPPYS woondeco:
* kaars gevlamd, 7x10 cm in wit, caramel, bruin en zwart/ 35 branduren voor € 6,95
* kaars gevlamd, 7x15 cm in wit, caramel, bruin en zwart/ 50 branduren voor € 8,95


Heb je een kaars nodig? Aarzel niet en probeer eens zo'n kaars van Broste uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten